onsdag 17 augusti 2011

Who do you have to fuck to get a beer around here

Här sitter jag och har sömnproblem men jag ska snart gå och lägga mig igen efter att jag skrattat färdigt åt hur knäpp i huvudet jag var för två år sedan. Jag gick runt och var hög på livet och ritalin hela tiden så en dag fick jag för mig att om jag märkte alla inlägg i min blogg med ordet "avpublicera" så skulle de automatiskt avpubliceras när datorn läst mina tankar. Så därför står det avpublicera under en massa inlägg, vet inte hur man tar bort det.. Eh, ja. Men nu har jag i alla fall kvar allt skit jag skrev, så.

Borde kanske skriva oftare, för det händer trots allt saker som bör skrivas här. Men jag orkar liksom inte, jag skriver tusen sidor av tankar som jag bara raderar. Kommer jag radera det här också? Jag vet inte än. Jag önskar att jag kunde vara helt ärlig om allting, att jag bara kunde skriva alla äckliga detaljer och sanningar om hur jag känner och hur livet runt mig och inuti mig verkligen ser ut just nu. Men det kan jag inte. Jag tänker att jag är så jävla öppen med allting, att det inte finns annat än det man ser. För jag förväntar mig alltid att det folk ser är vad jag ser, absolut ingenting. Slöseri med tid. Men jag antar att, om jag säger till alla röster i mitt huvud och alla minnen av röster utanför mitt huvud att hålla käften i några sekunder, så kanske det är möjligt att jag har fel. Eller? Borde jag sova? Ja, ja. Guten nacht erdbeersaft!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.