söndag 29 januari 2012

Forgive me father I

30 sanningar om mig.

1. Mina föräldrar är och har varit alkoholister under hela min uppväxt.
2. Jag har ingen kontakt alls med någon i min släkt.
3. Jag är bulimiker och hetsäter löjliga mängder mat (som jag spyr upp) nästan varje dag.
4. Jag har haft ätstörningar i olika former sedan jag var 11.
5. Jag kan inte sova utan medicin.
6. Från att jag var 4(?) till ungefär 9 år, blev jag sexuellt utnyttjad av min styvmorfar.
7. Innan jag åkte fast för stöld så snattade jag allt från kläder till frukostbullar.
8. Jag identifierar mig inte som kvinna eller flicka, inte alls.
9. Jag har i flera månader levt på mackor, gröt och saft, varje dag.
10. Jag verkligen älskar mackor, gröt och saft.
11. Jag har bara varit riktigt riktigt kär i två personer.
12. Om jag var frisk skulle jag ätit mikrad falafel till middag varje dag.
13. Jag mår illa av att se min kvinnliga kropp.
14. Jag skulle offrat mitt liv för de flesta människor.
15. Jag är jättebra på att baka och laga vissa rätter.
17. Mina öron brukar stängas av automatiskt när folk börjar prata om gud.
18. Jag har träffat på så många pedofiler att jag tappat räkningen.
19. Jag vill ha barn i framtiden och har redan tänkt på namn.
20. Jag visar aldrig mina fötter för någon.
21. Jag har ganska lindrig dermatillomani.
22. Jag dricker 5-8 liter vatten varje dag.
23. Min bästa vän sedan barnsben heter Caroline, och jag älskar henne jättemycket.
24. Mina ätstörningar gör att jag har förlorat kontakten med Alla mina vänner.
25. Förut bad jag varje natt att jag inte skulle vakna nästa morgon.
26. Jag har dagligen tvångstankar om att min pappa ska rusa in på mitt rum och misshandla mig.
27. Jag kan vara väldigt rädd för att förlora dem jag älskar.
28. Jag drömmer om att en dag olagligt gifta mig med Andie.
29. Jag önskar att jag var så androgyn att ingen anade vad som stod i mina papper.
30. Jag tror att jag kommer bli frisk en dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.