fredag 11 juni 2010

How can I go home with nothing to say?

Jag spenderade hela morgonen till att göra mig klar för avslutningen. Så jag gick dit, till kyrkan, med mina blå cheap monday, min rutiga skjorta och mitt utsmetade kattsmink. Jag orkade inte vara på älvkullen, men jag gick in och Annies mamma frågade vad jag skulle göra med mitt liv och jag sa att jag inte visste. Sen var det dags för oveganvänlig fika, så jag gick.

Jag ångrar inte att jag gick därifrån, snarare att jag inte gjorde det tidigare. Vem försökte jag lura egentligen? Min plats är inte i nio B på ringsjöskolan, min plats är ingenstans över huvud taget och så lär det förbli. Jag har nog aldrig känt mig så ovälkommen i hela mitt liv.

Men fan, jag bryr mig inte ens längre för nu är det slut. Mm, no more misery! Jag slipper er ju faktiskt nu. Och det är jag så jävla lättad över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.