måndag 7 juni 2010

19.00

Jaha, hej igen eller något då. Hoppas ni haft det roligt med allt firande och att ni inte varit lika patetiska som jag är. För jag känner mig inte lite patetisk när jag sitter här i mitt mörka rum där jag suttit hela dagen och lyssnat på Patti Smith medan alla andra nior i Höör är på avslutningsbal. Jag känner mig som Maggie i skitfilmen queen sized, när hon sitter på sitt rum och gråter och tröstäter för att hon vet att hon är så äcklig. Fast hon går ju på balen ändå. Och jag tröstäter faktiskt aldrig, när jag är deprimerad så svälter jag och sover hela tiden istället om någon nu ville veta det.
Men jag är trött på att mitt utseende och min ojämna sociala fobi alltid ska hindra mig från att göra samma saker som alla andra.

Fyfan vad dum i huvudet jag är ser jag nu också, mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.