onsdag 14 juli 2010

It's Oh So Quiet

Tja bloggen det var ett tag sedan sist. Nu ska jag berätta för dig lite om vad som hänt i mitt liv. Jag tänker dock inte gå in på några detaljer om varför det blivit som det blev, men jag bor nu på bup, psyk-akuten. Ifall någon vill hälsa på, heh. Jag har ju ingen dator där men jag är hemma på permis nu över natten.

Jag trivs faktiskt där även om det är väldigt svårt att hantera all uppmärksamhet man får. Där är en med anorexia, en med psykos och en som har sig själv som enda vän. Det där var nog inte detaljrikt nog för att vara avslöjande, så det går nog bra. Första veckan där har varit väldigt jobbig. Jag fick inte ens gå på toaletten utan att låsa de första dagarna och jag fick inte gå ut, förutom i trädgården med två personal. Det enda jag har gjort varje dag är lagt pussel, spelat skitgubbe och kollat på tv. Man får bara se filmer med 11-års gräns, så det uteslöt liksom hela min filmsamling förutom några Studio Ghibli.

Personalen är helt galen (ironiskt nog), men jag hade inte förväntat mig annat. Det finns ändå en del som jag tycker om. Åtta stycken tror jag, och jag kanske berättar någon dag när jag har tråkigt och skriver i mitt block på avdelningen. Det lär dock inte bli någon Berny-bok, tyvärr. Men hejdå sålänge!

PS: Den jag hatar mest av personalen la sina nakna motbjudande fötter i min säng så att jag var tvungen att byta sängkläder, och idag berättade hon vid matbordet att det konstigaste hon ätit var BLÅVAL och jag bara heh ok fyfan vad du är dum i huvudet din jävla idiot, så nu är alla sura på mig hej hej! DS:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.