söndag 4 juli 2010

Human Behavior

Så nu sitter jag här, utan pengar och med en prick i registret. Igår plockade jag och Caroline på oss allt vi ville ha, och sedan började häxjakten. Visst, vi fick sitta i ett litet rum med tre vakter i två timmar, och sedan med två poliser i ytterligare en timme. Men den enda läxan jag har lärt mig är att inte snatta från kicks, och att aldrig ta saker för över 1000. För allt jag kunde tänka på igår och allt jag kan tänka på idag, är att jag vill ta tillbaka mitt smink som de tog. För det var verkligen bra smink.

Jag kan berätta lite om vad jag gjort på sistone, förutom kleptomanin då alltså. Jag har tittat på O.C och köpt alla säsonger fast jag inte borde gjort det. Sen köpte jag L-word boxen och nä jag vet inte vad jag håller på med men skitsamma. Det enda bra jag har gjort är väl när jag köpte Debut med Björk. Nu är jag lite kär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.