onsdag 22 december 2010

Skithuvud

Idag var typ ett skämt. När jag vaknade så gick säkringen för hela lägenheten för att jag försökte göra jävla gröt i jävla mikrovågsugnen. Aldrig igen tänkte jag. Efter en helt elfri dag kom någon och hjälpte mig, någon som luktade väldigt gott. Men dum i huvudet som jag är så ja.. Den gick igen. Fast bara den som var för hallens lampor? Hm. Jag vet inte, men det mesta verkar funka. Hela dagen är trots allt förstörd så ja. Onödigt skrivet men ändå. Grötbloggen. Surbloggen. Förut ramlade jag också, när jag försökte fixa säkringen. Så nu kan jag inte ligga ner. Men jag köpte en fin tröja på Monki. Jag tänker nog lägga upp en bild på den tröjan med min kropp i, bara för att ha en ursäkt till att skriva världens just nu finaste låttext. Men jag har fan ingen kamerasladd här kom jag på, äsch då. Kanske kan köpa en sladd men nä, knappast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.