lördag 8 januari 2011

Multiply

Jag skrev ett långt inlägg för flera dagar sedan, men jag orkade inte publicera det. Jag orkar fortfarande inte. Så nu blir det samma lista som förra året. Och jag har skrivit namn, för jag ville göra det. Jag vet inte om det var dumt, men det var ju sant. Jag har bara skrivit som det är.

2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej.

5. Vilka länder besökte du? Inga.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Jag vet inte, vi får se hur det blir.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Hm, inget speciellt datum. Jag kommer väl mest minnas att jag träffade Fredrik och alla demonstrationer jag var på, och hela sommaren med bup såklart..

8. Vad var din största framgång 2010? Att jag hittade någon att vara med. Och att jag inte lyckades dö, faktiskt.

9. Största misstaget? Många många misstag. Men framför allt hela stöld-incidenten på sommarlovet, och ja hela sommarlovet över huvud taget. Men jag ångrar ingenting ändå liksom.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja.

11. Bästa köpet? Jag vet inte.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Biljetter, böter och fika.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Kanske.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Den här listan.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? På sista tiden har jag varit mycket gladare, men innan dess var jag fruktansvärt ledsen. Så både och.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Bra saker.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Dåliga saker.

18. Hur tillbringade du julen? Hos Fredrik med borscht och film.

19. Blev du kär i år? Ja.

20. Favoritprogram på TV? Ingenting.

21. Bästa boken du läste i år? Fjärilen i min hjärna.

22. Största musikaliska upptäckten? All isländsk musik, framför allt Björk.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, jag fick nog filmer och skivor tror jag. Och andra fina saker.

25. Något du önskade dig men inte fick? Nej.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag åkte till Malmö och sen gjorde jag tårta och åt tårta och ja. Jag vet inte.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, ja.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Nej fyfan, jag orkar inte.

29. Vad fick dig att må bra? Fredrik och andra personer ibland, medicinerna ibland och ja.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hms, jag vet inte.

31. Vem saknade du? Daniella, Rebecka och Andreas.

32. De bästa nya människorna du träffade? Jens, Rebecka, Fredrik, och fler som jag inte kan skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.