onsdag 26 januari 2011

Color Bars

Ah, long time no see. Jag är i Höör nu och mår ganska bra egentligen. Det är skönt att komma ifrån Stockholm ett tag i alla fall, även om jag kommer att sakna F. Antagligen ska jag till Göteborg nästa vecka eller något, men jag vet inte om jag har råd. Han är där på filmfestivalen, så. Då ska jag fika på andrum och handla på CD-centralen! Det blir fint.

Idag har jag vaknat sent och ätit frukost, vatten+sojamjölk med müsli, äpple, kanel och en kopp Earl Grey. Det är samma frukost som jag ätit i kanske två veckor, galet. Efter några timmar och flera koppar té och kaffe så gick jag till bilema med Caroline. Vi köpte twinings vaniljté, som tillsammans med sojamjölk är det godaste jag druckit på länge. Jag älskar twinings. Men jag dricker för mycket sojamjölk nu för tiden, det är inte så bra kanske. Fast med tanke på att det är enda källan till protein i min diet så är det nog inte så farligt. Förresten så såg jag en viss psykopat (som har ett namn som börjar på K):s nya sexobjekt i affären.. Tänkte nästan gå fram och slå till henne men hon får väl skylla sig själv.

Nu måste jag snart gå och koka vatten som jag kan hälla i min fina Nói Albinói-termos. Så att jag kan dricka té utan att väcka folk alltså. JAG ÄLSKAR TE! Så ni vet. Imorgon ska jag och C åka till Lund. Hon ska äta på max så att jag kan stjäla tépåsar, och så ska jag kolla på hörlurar. Det är allt. Nästan. Jag kanske ska fasta också, det är skönt och billigt. På fredag ska jag fasta i alla fall. Fast jag ska ha té/kaffe/vitaminer/kanske juice-fasta. Då skriver jag om hur det är, hejdå pusspusopo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.