lördag 19 februari 2011

Rollergirl

Jag är inte bara kär i känslan. Jag är kär i personen. Börjar bli trött på mig själv för den här gången vet jag att det kan göra väldigt ont, men jag kan inte göra någonting åt det. Jag visste väl att det skulle bli såhär också, egentligen.
-
Jag kom hem från Malmö för en stund sedan. Sov där sen igår, hos min nya vän. Min alldeles för fina vän. Efter det så träffade jag min syster för första gången på väldigt länge, och vi gick till ölcaféet på Möllan. Jag drack halväckligt lipton-té och hon drack öl. Men det var trevligt. Vi har bara verkligen ingenting gemensamt. Efter det så handlade jag lite, mörkgrått och orange nagellack, och lite mat. Jag köpte världens godaste pålägg också, vegansk vitlökskorv från redwood.
-
Jag kan inte vara värd någon så fin? Jag vägrar tro att jag kan vara det. Jävla huvud, kan du inte bara låta mig göra som jag vill?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.