söndag 29 maj 2011

Oh no

Salam! Jag älskar arabiska, om jag fick välja ett språk jag skulle lära mig nu så hade jag valt arabiska.

Idag ska jag nog åka till nova lund ensam, orkar inte vänta på att C ska vakna. Behöver köpa lite skivor och filmer, dock inte där, rocks är så dyrt. Men jag ska kola (mm) lite på skor och väskor kanske. Mina skor är så söndriga nu, köpte dem när jag var inlagd på akuten. Minns den dagen. Jag mådde jättedåligt och hade gråtit och matvägrat hela dagen, och när min mor kom så gick vi till mobilia för att få mig att tänka på annat lite. Då drunknade jag i känslan av äckel, och kände att jag måste måste skala av mig, nu. Så jag bara sprang in i affären och köpte en ny jacka och nya skor, tog av mig stockholmkläderna och la dem i en påse, tog på mig det nya och gick tillbaka till akuten. Den dagen startade jag mitt nya kapitel tror jag.

Idag är det mors dag kom jag just på. Borde köpa en "förlåt för att jag förstört ditt liv lika mycket som du förstört mitt-present" Ja, det ska jag göra. Nej, jag får skriva mer senare för nu måste jag duscha. Och jag kan inte lägga in bilder på väldigt länge för min datorskärm exploderade igår, så nu har jag en 90-tals skärm som tar över hela skrivbordet och inte klarar av färger. Men sen ska jag lägga in bilder! Kanske inte här, men på bilddagboken. Hejhå sålänge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.