fredag 9 september 2011

111


Hej bloggen. Här sitter jag i min röda fåtölj med ett fint rött linne från myrorna med ugglor på. Jag har ett stulet ugglehalsband också, och mörkrosaröda naglar. Precis samma färg som mitt hår var för nästan precis tre år sedan. Känns helt overkligt att det var så länge sedan jag gick runt i min 80-talsdröm och handlade godis på bilema med Caroline varenda dag. Vem är jag nu? Och vad hände med den där tonårsdrömmen som aldrig blev någonting, inte ens en film.

Jag ska medge att jag snart börjar gråta och att allting jag skriver nu är delvis baserat på att jag inte ätit eller sovit bra alls de senaste veckorna. Men snart ska jag till Andie och må bra resten av kvällen. Jag orkar inte skriva mycket mer nu för jag känner ångesten riva i mig lite, men jag ska lägga in en bild på mina presenter här nu. För ja, jag har ju fyllt sjutton för några dagar sedan, och det var ganska fint. Jag kände mig så omtyckt den dagen, en känsla jag nästan aldrig känt.

Hos Andie väntar två presenter till, för vi har inte träffats på en evighet. Och ehm, jag har köpt lite fina nya kläder också som jag vill visa för er, men det får bli senare. Då blir det ju kroppsbilder också how fun! På tal om födelsedagar så är ju hela familjen Miriam födda i September, så om några dagar ska jag fira mina föräldrar med en algeriet-halsduk till min fader och en någonting till min moder. Och imorgon tvingar han mig att göra diabetestårta, usch. Jag hatar att göra tårta oki hejdo!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.