måndag 26 september 2011

Just say yes

Hej bloggen. Min helg har varit underbar ska ni veta. I fredags åkte jag och C till Malmö för att handla lite och sen gick vi hit för att umgås resten av kvällen. Igår plockade vi ihop lite alkohol från hennes föräldrars förråd och cyklade för att ha fest med Bea, Emma och Alex hos Bea. Hennes föräldrar var i Turkiet och vi lovade att inte dricka.. Men ja, Emma var den enda som blev full på min äckliga whisky-whisky-flädersnaps-massa jordgubbsarom-mix. Eh, förutom en liten stund när vi var ute då jag råkade skrika lite på några ungar och skratta åt Carolines bror.. Men det var en behaglig nivå av onykterhet! Haha.

Nu sitter jag och lyssnar på Nationalteatern innan skolan, och har precis ätit frukost bestående av en skiva surdegsbröd, en minibaguette med citronmarmelad och en kopp Hawaii-té med sojamjölk. Imorgon ska jag äntligen träffa Andie och nu ska jag försöka göra klart läxorna. Hejdå mina små barn.

Eller just det: I natt drömde jag att jag blev fasthållen och våldtagen av två små tonårspojkar. Den ena tog med mig till hans stuga ute på landet där han låste in mig för att ha mig som sexslav men jag lyckades till slut rymma.. Och och!! Idag börjar en ny person i klassen som heter Ulrik. Han har asperger och är besatt av vulkaner. Jag skriver mer om honom sen, hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.