fredag 23 september 2011

Skathjärta

Jag lyssnar på scatterheart från min stockholm-spellista och tvingar mig själv att inte bryta ihop. Idag är nog ingen bra dag. Jag vaknade tidigt men gick inte till skolan, och somnade klockan två för att vi inte hade någon mat. Nu vaknade jag och åt min gröt till twin peaks som vanligt. Det är bara ett avsnitt kvar nu, vilket gör mig väldigt ledsen. Och jag höll på att gråta ihjäl mig när agent Cooper och Annie skulle ligga med varandra. Det var så fint, och jag tänkte på Andie. Kanske därför jag är så känslig just nu, för att twinie snart är slut. Jag saknar Andie så himla mycket också, vet inte riktigt varför eftersom att det inte var längesedan vi träffades och vi ska träffas ganska snart igen. Men en enda helg utan min älskling och jag blir ur balans. Jag blandar kanske ihop alla känslor till en stor smet av ångest. Mm, smet. Jag bakade innan, tranbärskaka, och det var så jävla surt och beskt. Fy fan.

Jag bara..

Äsch. Nej. Jag och Caroline ska åka till hemmakväll om en stund och hyra lite film, sen ska vi ha myskväll! Imorgon ska jag förhoppningsvis sova hos Bea med Emma och Alex. Det gör mig glad må ni tro. Nu måste jag bara dra mig upp ur stolen och in i badrummet, hejdå. Jag älskar er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.