söndag 30 oktober 2011

frånochmednu

När jag var liten sa min syster att min mamma hade sagt att hon hoppades att jag var lesbisk.

Igår när jag satt på tåget hem från Hammenhög insåg jag en sak. Det finns ingen diagnos som förklarar ondska. F är inte ond för att han har asperger/adhd, han gjorde och gör inte de fruktansvärda saker som han gjort eftersom att han har diagnoser. Han är bara en ond människa. Efter att ha varit i Hammenhög och träffat en massa helt underbara autistiska människor så insåg jag att de inte påminner om Honom alls. Inte alls. Så jag ångrar att jag sa att jag aldrig mer skulle skapa relationer med folk som har asperger. Jag ändrar det till: Jag ska aldrig mer skapa relationer med ondskefulla kräk. Amen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.