lördag 3 mars 2012

Hurricane

Så jävla trött på det här nu, är jag. Du, Marianne, om du nu ska rota bland mina underkläder så får du ju fan skylla dig själv om du hittar någonting smutsigt. Med andra ord, LÄSER DU MIN BLOGG SÅ FÅR DU ACCEPTERA ALLT JAG SKRIVER.

Du, du bara du och ingen annan har förstört mitt liv totalt och fullständigt och inte fan trycker jag upp det i ditt ansikte varenda dag så kom då inte här och tro att du har någonting med mitt privatliv att göra. DU har inte rätt att trycka upp någonting i mitt ansikte, ingenting. Så nej! Jag tänker inte låsa bloggen, jag tänker inte rensa upp, jag skriver vad fan jag vill om vad jag vill och en dag, en jävla dag tänker jag skriva mitt namn här också så att även det blir sökbart. ELLLER DITT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.