fredag 13 augusti 2010

2 out of 3

Idag åkte jag och Caroline (fan vad många gånger jag har börjat ett inlägg så) till Lund och köpte chai latte, sen åkte vi till Helsingborg. För hör och häpna, man kan välja sojamjölk på espresso house, så jag kan dricka vad jag vill! Fattar ni hur bra det är osv, men jaja. Vi åkte till Helsingborg för att träffa en tjej som är besatt av mig, från en viss sida som jag inte tänker skriva. Vi hade väldigt tråkigt och var desperata, ja. Vi tog bussen till henne, hon kom fram med en cigarett, hundtröja och mysbyxor. Jaha. Ungefär så var det i den halvtimmen vi spenderade med henne, sen blev hon läskig och då åkte vi hem. Tydligen så blev hon kär i mig på den halvtimmen, vilket hon förklarade i de 100 sms hon skickade till mig resten av kvällen. Kärleken lär förbli obesvarad, "tyvärr".

På tåget hem flörtade några jobbiga killar i 20-års åldern. Eller ja, de sexflörtade. Såklart. Den ena hade en blond mohawk. HEJDÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.