måndag 9 augusti 2010

Okej

Idag åkte jag och Caroline till Malmö med målet att hitta intressanta människor. Det gick väldigt dåligt, så när klockan var halv elva tog vi tåget hem. Efter ett tag så gick ett gäng fram till oss, en tjej och fyra killar. De satte sig vid oss och två av killarna lutade sig över sätena och stirrade på oss. Så satt de en lång stund innan de började tala till oss, de frågade hur vi mådde. Bara en av dem kunde svenska, så det gick inte så bra. Men okej, jag kan berätta att den ena killen blev kär i mig i alla fall. Han var 16, hade svart hår, syntetskinnjacka och en slips runt halsen. Han var för ung och det sa jag men han gav inte upp. Han bara stirrade och log, sen började han ta på mitt hår också. "Du är så söt"

Den andra killen var lång och såg lite thailändsk ut, men han var tydligen persisk vilket jag antar att de andra också var då. Han var lång och lika rebellisk med långt hår och slips runt halsen. Fyfan vad fult jag skriver men skitsamma. Den tredje killen var antagligen äldst och han kunde engelska, så han översatte. Sen var det tjejen och hennes pojkvän, de var väldigt mystiska. Hon tjatade om att han skulle kyssa henne hela tiden för imorgon är det ramadan och då får man inte röra varandra på en hel månad. Han ville inte. Och så drog hon upp hans tröjärmar och sa "du får inte skära dig mer". Han var väldigt frånvarande.

Allting påminde mig så jävla mycket om Wassup Rockers, och det slutade hur som helst med att jag gick med på att ge ut mitt nummer. Så nu kanske vi har fått nya vänner också. Det var allt, hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.