söndag 26 september 2010

Losing Control

Hallå. Jag har inte mycket att komma med nej, sån är jag. Ni vet ju hur enformig och jobbig jag är. Nu nickar ni instämmande, mm. Nej men jag ska sluta nu för jag får inte betalt för sånt till skillnad från mannen jag ska till på måndag. Personlighetsexperten. Jag undrar om jag kommer röra till det för honom, jag kanske revolutionerar hans tänkande och tvingar honom att överväga att byta jobb. Jag vill inte men jag är svår, jag kan inte hjälpa det, tror jag. Nu kanske ni tycker att jag överskattar mig själv och ja, jag gör väl det. Kommatecknen är mitt jobbigaste tvång bara så ni vet. Mina tänder gör så jävla ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så jävla trött på det här. Jävla skit.

Hur som häst så ska jag berätta för er att någonting i mig har börjat stjäla ord och även rörelser från mitt system. Jag är ur funktion, någon borde sätta en skylt på mig så att folk förstår och slutar förvänta sig något från mig. Äsch, ingen förväntar sig något från mig längre. Jag tror faktiskt att de flesta har förstått att det är meningslöst att ens försöka. Men inte alla.

Idag har varit en äcklig vecka, men jag minns inte så mycket ändå. Den var kanske ok, vad vet jag? Alltså håll käften nu jag orkar inte skriva mer för det är bara skräp ändå, skräp och inget annat. Allt är skräp som bör slängas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.