onsdag 8 september 2010

Minkfarm

It's all over now Baby blue är totalt omöjlig att hitta på spotify/youtube. Det finns en jävla massa covers, men inte originalet. Jag saknar den låten till döden så det får bli att köpa skivan. Idag tänkte jag gå till skolan men jag vaknade nyss. Jag vet inte vad jag har idag, men jag tror att det är på onsdagar vi har foto och rörlig bild. Det bästa jag vet, så ok. Jag ska snart till bup. Jag var där igår också och då gjorde vi världens mest efterblivna test samtidigt som jag blev filmad. Mm. I måndags träffade jag honom igen, vi skulle ju till utkanten men det blev inte så. Vi gick till biblioteket istället, och sen gick vi till Enter som var stängt. Så vi tog bussen tillsammans, och sen fick jag krama honom igen och hejdå. Jag är inte kär, bara så ni vet. Det kanske låter så men jag är inte det. Jag tycker bara att han är väldigt fin.

Jag avskyr att vara bisexuell. Jag avskyr att säga det också, jag är bisexuell bisexuell BISEXUELL nä. Alltså man kan inte säga så! Man kan inte göra det, och jag orkar inte mer. På L-word är alla nedlåtande mot bisexuella, "bestäm dig då för fan" osv. Det är inte kul. Jag identifierar mig inte som bisexuell, men andra gör det. Jag tänker mig själv som queer. Odefinierbar. Men så tänker inte världen om mig. Fan. Nog om det för vem fan bryr sig.

Efter bup ska jag och Caroline till Enter, vill hon. Jag vill inte det, men vi får se. Det känns som att de väntar på mig där, som att han har sagt till dem att jag ska komma dit. Det känns nästan som att han bara tycker synd om mig och vill hjälpa mig att få hjälp från andra, som från Enter. Jag vill inte att han ser mig på det sättet. Jag behöver inte hans medömkan eller hjälp, inte som hans flykting-vänner. För det är så han behandlar mig och jag hatar det. Jag är rädd att bli lurad.

Jag kan inte skriva mer nu, det blir bara skit ändå. Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.