tisdag 21 juni 2011

Genvägar: tryck på Ctrl

Jag orkar inte mer, jag vill bara sova. Men jag kan inte sova för alla insekter som kryper in i mina öron. Det hjälper ju inte att hålla för öronen heller, då sparar man dem inuti istället. Jag skulle inte ens göra någonting särskilt imorgon, så jag hade kunnat stanna hos världens finaste människa och det irriterar mig, bara lite LITE! Men jag ska inte gråta över spilld jordgubbsproviva, jag ska bara gå och lägga mig med min ersättningsälskare, Lergigan. Åh, just det. På Onsdag flyttar jag till familjen jagvetinteensvaddeheteriefternamn i Landskrona. Ja, jag lämnar Höör. Så hejdå alla underbara rasister, tragiska tonåringar, psykopater och smygtransvestiter som inte läser min blogg! Jag kommer säkert sakna er i ungefär fem minuter innan jag inser att jag är i Landskrona, staden med flest SD-röster efter Åkessons hemstad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.