tisdag 21 juni 2011

Skrivet 20 December 2010 12:42

Från Mari:

Ja, jag drack lite vin, men jag var inte full, och sa inget. Jag förstår att du vill ha total 0 gräns för mig, men jag var inte full när du är här, det respekterar jag! Vad händer? Jo just ingenting! Jo, jag kränker dig, och gör dig ledsen. Inga ursäkter för det. Men jag är här för dig när du behöver mig, gör så gott jag kan. Jobbar och lever inte på bidrag! Att jag är en usel mor, det vet jag, men jag älskar dig av hela mitt hjärta, och det vet du.
Självmedicinering vill jag kalla det. Men mycket mindre än innan.
Vi bråkar aldrig, bara har det lugnt.
Så synd att du inte vill följa med till mormor.
Skall åka till skolan imorgon. Men kom ihåg att jag älskar dig! Mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.