söndag 3 juli 2011

Fan också

Sitter med mitt skimrande bubbelgumsrosa nagellack som Sefika tyckte var fult och skriver vid äppeldatorn. Om en kvart ska jag göra middag, havrekusar med tofuskinka och fiberhavre/grahamsgröt med äppelmos. Har ätit det här till middag varje dag i säkert två månader och har inga planer på att ändra mig! I fredags handlade jag lite kläder i Malmö med min mama och sen åkte jag och Andie till Landskrona. Vi såg the darjeeling limited och spelade fable och sedan sov vi, i olika rum (fattar inte varför). På morgonen gick jag och Cissi för att väcka underbaraste Andie och så åt vi frukost medan Sefika friterade mat i rapsolja tidigt på morgonen som vanligt.

När Andie hade gått så körde vi tillbaka till kronan med Erwin och hans son William och ja, nu minns jag inte mer av någon anledning?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.