torsdag 10 maj 2012

Conduct


Ja, ungefär såhär känns det. Som att jag ska slänga mig ner för den pool-gröna konstiga jävla trappan vid ringsjöskolan. Jag orkar inte mer och jag har kommit på vad jag ska tatuera in på min födelsedag, tror jag. Jiji från Kikis expressbud eller en annan Miyazaki-katt. Och så ska det stå någonting också men det avslöjar jag inte. Fan alltså jag orkar inte mer. Och jag har börjat använda instagram förresten, som ni ser på bilden.

Innan idag gick jag till netto och konfronterade idioten som jobbar där om att han tryckte upp mig mot kassan och slår mig och retas med mig, jag sa i princip "Är du kär i mig eller vad fan är det?" och då sa han "jag kan inte vara kär i dig jag kan inte okej lite kanske jag kan inte jag kan inte är du kär i mig?" Sen kom Eddie (min gamla musiklärare från mellanstadiet som jag ville ha sex med en gång i tiden) som jag i princip glömt nu, men han kom med sin stackars fru och hörde vad vi sa, så han såg nedlåtande på oss och gick ut och då sa jag "Han var jag kär i när jag var liten så nu vet du det hejdå" då frågade idioten "Gillar du äldre män?" Då gick jag och det började regna. Ja och sen gick jag hem och då blev jag utskälld i onödan och började till slut gråta på mitt rum och då stod mina föräldrar utanför och skrek KOM UT NU DÅ KOM UT NU. Sen ringde jag Andie och vi pratade och sen satt jag här apatisk i några timmar tills.. Nu. Nu väntar jag på mina jävla tabletter. Kul va? Ska jag börja sammanfatta dagen såhär jämt? Ja? Mm? Nej precis.

Imorgon ska jag på två BUP-möten och låna nya böcker. Imorgon ska jag träffa Caroline och kanske ha en sleep over eller bara en helkväll i Malmö! Den här gången ska jag göra det. Jag ska äta ordentligt, sova ordentligt och hålla mig lugn. På lördag ska jag och Andie umgås med en väldigt trevlig vän, och det ser jag fram emot! I måndags gick jag ut och rökte 3, 4 cigaretter på raken och svimmade. Efter det såg jag en massa jävla kameler och alpackor vid stationen. Cirkusen har gått över gränsen nu, jävligt långt över också.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.