måndag 14 maj 2012

Men för vadå?

Klockan är tre på natten och jag har tagit en liten dos theralen i ren desperation. Ångesten har lugnat ner sig men jag känner mig inte dödstrött än, vilket är tur för jag vart lite rädd för att jag skulle somna direkt och vakna om 24 timmar som förr. Det längsta jag sovit på theralen är 2.5 dygn med tre stycken toa/dricka/äta-pauser. Inte så farligt kanske, jag har trots allt sovit i tre dygn utan medicin och näring när jag var 12 år och försökte svälta mig till döds. Är jag den mest patetiska ursäkt till människa på vår jord? Antagligen inte, men jag vill ändå spy av det jag skriver.

I alla fall så har jag lyckats köra ner min duktiga ekonomi i helvetet. Fråga mig inte hur för jag blir bara självmordsbenägen då, men jag har bland annat köpt Hello Kitty skor, My little pony klämmor, katt-klämmor, nätstrumpbyxor, djur-byxdress, dyrt schampo, en massa dricka och mat och fika på glassfabriken. Ja och så alla tågbiljetter.. I need a sugardaddy. Är det ens normalt att köpa sånt här när snart är 18?
Jag vill sova jag vill inte sova jag vill dö jag vill inte dö jag vill leva jag vill inte leva. 

Låt mig finnas, låt mig finnas,
litet mer, jag är,
jag är inte beredd att dö än,
inte än.
-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.