måndag 18 juni 2012

Am I dirty am I clean

Jag har inte skrivit på ett tag, vet inte ens om någon läser eller bryr sig men jag har haft så mycket att göra i huvudet. Nu sitter jag med ont i magen efter en massa Faxe kondi som min mor tog med sig från Danmark. Jag lyssnar på hole och läser om folk som bott på Z-gården. Jag bryr mig inte om att negativt de skriver, ingen kan ta ifrån mig lyckan jag känner inför att flytta dit. Ingen förutom jag själv. Men jag ska fan inte lyckas, jag ska fan lyckas. Jag har gråtit i två dagar nu, fast att jag var hos Andie. Jag vet inte varför jag har så mycket ångest även om det finns många förklaringar så vet jag inte. Kan jag inte bara få vara glad? Men jag är glad, jag är positiv. Ni kanske inte ser det när jag gråter och säger det jag säger, men jag är glad innerst inne. Samtidigt är jag bara så jävla ledsen att jag nästan vill ge upp.
-

Min dator är fixad nu och det betyder att jag kan börja lägga upp filmer och bilder igen. Jag har filmat till min videoblogg och laddat ner Videofy me eller vad det heter. Jag orkar inte mer nu herregud.

1 kommentar:

  1. ibland är jag helt utan både svar och hjälp. men;
    http://www.tastearts.com/fish-poem-fish-by-d-h-lawrence/

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.