fredag 8 juni 2012

Idiot

Igår åkte jag till BUP i onödan då det visade sig att det var idag jag skulle vart där, så jag åkte till Nova och handlade lite kläder istället. Bik bok hade 50% på exakt allting i hela affären vilket bara händer en dag varje år eller någonting, så det var ett konstigt sammanträffande att jag hade bestämt mig för att handla där just den dagen. Jag köpte min stjärnbikini, grå tights och två nagellack. När jag kom hem insåg jag att jag hade tagit fel bikini, precis som med den där klänningen. Vilket leder oss in på dagens missöden..

Jag vaknade sent och var inte framme hos min psykolog förrän han skulle gå hem, så det blev inget samtal. Han körde mig till stationen och jag åkte till Nova Lund igen i brist på annat att göra. Jag gick tillbaka till bik bok och la undan bikinin som jag ska byta imorgon, tredje dagen på Nova. Men jag köpte lite underkläder och imorgon ska jag köpa solglasögon. Zäta sa att man ska komma dit välutrustad, så ja. Jag ska få lite pengar till mer kläder och väskor till alla mina saker. Anyway, innan fick jag ett litet utbrott på stationen då jag smällde paraplyet i marken och gick iväg. Sen ångrade jag mig och fick gå tillbaka för att hämta det. Cecilia klappade mig på axeln och sa "Jag ville bara säga hej" men jag var för arg för att svara, så jag svarade inte. Hon är så fin. Hoppas inte att hon hörde när jag sa idiot till henne. Ja och sen drack jag Cream soda igen, en väldigt beroendeframkallande dryck. Nu sitter jag här och väntar på att mina föräldrar ska börja bråka för att Marianne är redlöst berusad och vägrar gå ifrån datorn där min fader sover. FUN LIFE! Mm, nu började de bråka och jag ska dricka fun light.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.