fredag 4 september 2009

Prolouge

Okej, jag vill ha ett bättre första inlägg. Jag kan berätta för er att den här bloggen kommer användas som både dagbok men även klotterplank för mig och mina projekt..
Jag har en hel del projekt som kanske sitter kvar i huvudet än, men vi får se. Ja.. Jag kan berätta vad jag har gjort idag!

Idag har jag vaknat sent och sprungit till skolan. Jag hade min rosa björnen som skär sig i magen-tröja, och skitfula byxor. Iallafall så hade vi bild första timmen, jag ändrade min gårdstomte till en elak pumpa med gnomhatt. Ingen ville lyssna på mina skivor, inte ens Inger. Hon hade inte varit i Christiania, men det var ju ingen överraskning egentligen droghatare som hon är. Men det är förståeligt. Jag skulle vilja se hennes trädgård, jag kan tänka mig att den är väldigt fin.

Iallafall så måste jag träna till Kemi-provet och So-provet. Jag har bestämt mig för att få VG på det där So-provet, så jag måste verkligen träna. Nu ska jag berätta lite om filmer jag har sett och vad jag har ätit och lite sånt!


Jag såg Mister Lonely igår som var jättefin.
Se den! Och jag ska äta vegetariska vårrullar med vildris och sallad. Det är gott. Äsch jag har så mycket att skriva ju! Men jag kan tipsa om musik iallafall..
Bright Eyes är ett väldigt speciellt band ibland. Om man tittar på texterna så förstår man att Conor Oberst är ganska fin.
http://open.spotify.com/track/16zgXUHa1oSI6oMBK65wfu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.