lördag 5 september 2009

Lördagen i helvetet

Jaha, igår var jag tvungen att springa till Coraline sent på kvällen så det var så det fick bli. Hos henne tittade jag på kvarteret skatan alldeles för mycket. Idag gick jag hem och träffade på en ur Eko-familjen, han hade varit på Ica med sina praktiska regnbyxor.
Imorgon ska Dennis spela marimba inför "hela" Höör. Kul.

Om ni undrar vad jag gör nu så ska jag berätta att jag äter frukost och dricker earl grey. Det är gott. Jag ska spela lite Rhiannon, och sedan ska jag se en film. Det blir Last Days av Gus Van Sant. Det känns bra att jag ska se den, fast ändå inte för då har jag mindre filmer av honom kvar. Men men. Jag uppdaterar kanske senare om jag blir rolig eller självmordsbenägen, etc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.