tisdag 22 september 2009

My little town


Jag känner att jag inte hinner med, och att jag slösar bort mitt liv på något vis. Men vad spelar det för roll.

Idag klippte jag av mitt hår hos världens gulligaste frisör, han var jättefin. Jag träffade eko-familjen på tåget, och tog reda på lite mer.
Och jag ska kanske bo i min systers lägenhet efter nian. Det blir bra, då kommer jag bort från Höör för alltid. På torsdag är det möte med Maria, och nästa onsdag med kommunen, vilket också är bra. Imorgon är det matteprov som jag hoppas att jag får vg på.

Fast jag vill ändå mest dö nu. Jag kan skriva vad jag vill här, för det är min blogg så då är det meningslöst att inte skriva vad jag vill. Fast jag vill inte skriva mer och jag orkar inte mer hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.