söndag 25 april 2010

Everyone hates a sad professor

Imorgon ska jag till skolan och antagligen inte göra någonting. Det känns dumt. Någonting som känns ännu dummare är att jag inte kommer få någon sömn eftersom att jag måste ut och springa nu. Innan gick jag till affären med ch och jag trodde att hon sa "kom mia och hälsade på?" och jag bara VA, VARFÖR FRÅGAR DU DET!? men hon sa inte ens så. Nu kanske ni inte förstår, och det hoppas jag att ni inte gör.

Helgen har varit väldigt tom. Jag har bara gått ut typ en timme om dagen för att jag inte orkat mer, och jag har haft väldigt ont. Men nu har jag inte ont längre så jag ska gå ut som sagt. Igår fick jag reda på att det ska vara en 80's festival på olika ställen i Sverige. Helsingborg var ett av dessa ställen och Alphaville kommer dit. Så jag ska gå, men jag ska ju se kent i helsingborg några dagar innan det. Vet inte hur jag ska ha råd. Jag ska jobba. Fyfan.

Vill inte ut så goodbye cruel world (igen)!
När jag kommer tillbaka kanske jag berättar om en tid.

Och spexfotot kan dra
helve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.