torsdag 15 april 2010

lyckohuset


Ska snart ändra veckans film och musik men inte nu för jag har ett jävla amfetaminhjärta och måste ut och gå. Jag har inte ens druckit kaffe idag så jag vet inte vad det är med mig, men struntsamla. Igår såg jag allt är upplyst som var sämre än jag trodde men ändå fin, och idag ska jag se the fountain tror jag. Som sagt cdon.com, we love you very very very very very very much.

Om en vecka är det gårdsfest på Carl Adolph Agardhs gård. Det ska bli kul fast läskigt och jag känner mig redan utanför av någon patetisk men realistisk anledning! Jag ska fixa till mig innan dess i alla falafel så att jag kan ha min fina påfågeltröja som jag köpte igår. Okej snart blir det här en mat/dyslexiblogg men jag tycker att det får vara så.

Jag ska skriva till kommunen att jag tycker att vi borde ha hemmakväll och en liten skivaffär här som de flesta andra samhällen har! För vad är mer uppskattat än billiga filmer och nära till musiken? Alla gillar ju film eller musik. Alla förutom sverigedemokraterna (borde heta sverigefascisterna), men vi kan ju bygga en liten bunker där de kan sitta och lyssna på sin jävla nationalsång medan de tittar på efterlyst och ler åt att alla ickesvenska blir äckligt felvinklade och uthängda som mördare på kanal 5.

I am very happy, so please hit me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.