fredag 9 april 2010

Always think before a child is born

Men hej. Inte för att någon bryr sig men ja, jag lever fortfarande och nu ska jag skriva igen. Jag kan inte sova nu för att jag har ångest över hemska saker jag gjort osv, så jag ska berätta lite om mitt liv istället.

Dagen har varit helvete, för mycket helvete för att ens tala om. Men jag kan säga så mycket som att rasismen gjorde mig så varm i huvudet att jag tappade hörseln och andningen i flera minuter, på riktigt. Det svartnade för mig. Men jag beställde typ 100 filmer för 500 kronor när jag kom hem. CDON.com är min enda riktiga vän.

Imorgon ska jag och caroli till bup (det är faktiskt inte mitt fel) och sen ska jag till hemmakväll för att hon ska köpa godis och sen ska jag till slakteriet för att hon ska äta men inte jag för jag ska ha en äppeldiet imorgon, det blir enklast så. Och bäst med tanke på allt skit jag har gjort idag punkt.
Men hur som helst så ska vi se Markus Krunegård på mejeriet efter allt annat skit, och det känns inte kul alls men skitsamma. Sist jag var där och skulle se Timo Räisänen så hällde killarna öl i mitt mjuka röda hår. Den här gången har jag inte rött hår och jag är inte 13 och halvsöt utan snarare brun och motbjudande fet stor svulstig varböld föråldrad helvete.

Fan vad jag har kämpat och jag har förlorat fyra bitar av mitt äckliga pussel men det syns ändå inte och jag trodde att när man förlorade fem bitar så skulle det synas, men vi får väl se när den femte biten försvinner. Som det ser ut idag så är det knappast troligt att den är borta till på måndag som jag hade bestämt, men jag får verkligen göra mitt bästa.

Nu ska jag berätta en annanas sak! Jag hade precis accepterat mitt IV-öde när jag fick reda på att jag faktiskt blivit intagen på Carl Adolphs film-linje. Eller vad man säger. Jag behöver typ inte göra någonting annat än att klara matten, svenskan och engelskan egentligen. Det känns tryggt för den där orken kom inte tillbaka efter lovet, jag orkar fortfarande inte göra allting som jag ska göra. Men nu är det ju så att arbetet inte slutar här för jag har fortfarande viktiga bitar av mig att tappa innan jag kan börja på en sådan fin skola.

BITAR
Fyra bitar tappade.
Fyra bitar kvar innan klassresan, annars följer jag inte med.
Efter det vill jag tappa i alla fall två bitar till annars kanske jag inte visar mig på skolavslutningen.
På sommarlovet ska jag tappa så många bitar som tyngdlagen tillåter! Men ytterligare tre bitar till krävs för att jag ska få gå på Carl Adolph.

asjkjkfjkfjksjgjgöpllskögkldsöklgkldklsgklösölkklögsdldsgklösdgölölgslösglklsgöljagtalarbaraomettpusselförihelveteklflksflakjjasfkljaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.