söndag 25 april 2010

I hate where I wound up

Hej, jag kom hem för tio minuter sedan och jag känner mig nästan nöjd så jag ska snart sova. Jag orkar inte berätta om tiden så jag ska få ut min ilska istället. Min ilska över morgondagen, spexfotot. Jag var ju med på klassfotot i nian, vilket förstörde mitt liv totalt och fick mig att hata mig själv, om möjligt, dubbelt så mycket. Vi ska ha 60, 70, 80-tals tema, det hade kunnat vara roligt om det inte vore för att jag är lika äcklig nu som då och jag orkar verkligen inte se det igen. För om det var så, om jag såg samma sak igen som jag såg när jag fick det där klassfotot med posten, då orkar jag inte. Då kommer jag att sluta visa mig bland folk en gång för alla.

Så jag ska gå ut och gå istället. Och imorgon ska jag äta sallad (inga bönor, det är skolans riktlinjer) i matsalen igen eftersom att jag inte hann göra mat innan. Det lär bli pinsamt efter att jag gjorde bort mig förra gången, men ja. GUTEN NACHT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.