måndag 27 februari 2012

-

Hej. Idag är sista dagen här på avdelningen och jag har så jävla tråkigt att jag lika gärna kunde ta livet av mig. Jag kan inte vara på rummet för att det inte är mitt rum längre och jag kan inte vara i dagrummet för att alla andra sitter där och har kontaktgrupp. Så det enda som finns kvar är datorn. Egentligen skulle jag ha samtal klockan tio men det blev ändrat till halv två, eheh.h..
JAG HAR SÅ TRÅKIGT! Personalen sitter och fikar och tönt-skötaren Peter skryter om sitt band som vanligt. Han är så jävla lik Peter Magnusson när han gör parodier på idioter. Hoppas att han halkar i korridoren snart. Eh nu är kontaktgruppen färdig så jag ska gå in och läsa modemagasin, roligt va! Cosmo och Damernas, det är bra läsning det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.