fredag 17 februari 2012

Päronkompott

Tjena! Min mage är nära att explodera så jag vet inte varför jag skriver det här. Jag har precis ätit frukost the bulimia way, så därför har jag lite ont.. Vad blev det idag kanske man undrar? Jo det blev tre mackor och två portioner gröt. Kul. MEN det här ska inte bli en ätstörningsblogg så nu talar vi inte mer om det. Det här är min sista helg innan inläggningen, (eller vad ska man kalla det? Jag ska ju vara där på observation.) och den ska spenderas på det absolut bästa tänkbara sättet att spendera sin helg, nämligen i soffan med Andie. Alltså, fattar ni hur underbart det är att vara så nöjd med sin tillvaro som jag är när jag umgås med Andie? Det är som att alla jobbiga saker tar en paus, som att de fastnar bakom en slags mur runt porten. Jag har aldrig känt mig så trygg, bekväm och lycklig med någon förut. Jag har aldrig litat på någon såhär mycket.

Vad ska vi göra? Vi ska titta på melodifestivalen imorgon, men idag ska vi se en film och lite serier, och så ska vi äta, kramas och prata en massa. Denna melodifestivalen var faktiskt lite lite rolig. Såg ni första avsnittet? Den sista låten var Euphoria med Loreen. Alltså, den var väldigt väldigt bra! Ni måste ladda ner och se den, för hela framförandet var bra. Resten är bara skit och Thomas Di leva är en psykos-patient, tyvärr.

Igår hittade jag en massa gamla bilder och skolböcker, så jag tänker lägga upp någon bild här i väldigt dålig kvalitet eftersom att jag inte tror att vi har någon scanner. Men nu måste jag duscha och göra mig fin så att ingen spyr på tåget. Fussy fuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.