onsdag 15 februari 2012

Stilltimestandstill

Salaam alaikum! Här sitter jag med magsmärtor som vanligt. Jag har precis tagit blodprover inför inläggningen, var tvungen att andas in i halsduken för att en väldigt förkyld kvinna satte sig precis intill mig.. Men här sitter jag utan plåster och inväntar blåmärket. Mm, jag har ätit en stor portion gröt med äppelmos och russin för att få tillräckligt med energi. Jag ramlade nästan ihop när jag gick hem därifrån, och insåg att jag omöjligen kan ta mig till triangeln idag om jag inte äter. Jag ska kolla på piercingsmycken eftersom att jag har tappat min kula (igen).

I måndags var jag och Andie på Green Mango och åt thaimat för att fira en hemlig högtid. Vi åt vegetariska vårrullar med sötsur sås till förrätt och lättfriterad tofu med sötsur sås, ananas och ris till huvudrätt. Tofun var perfekt men jag tycker att uncle bens sås är godare, faktiskt.

Nu orkar jag inte skriva mer för jag orkar inte leva mer så hejdådå.<

- Alltså hur fan kunde det bli såhär? Jag vet inte ens vem jag är längre HALLÅ släpp ut mig ur mig någon gång då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.