fredag 29 januari 2010

det var nån som sa

Idag gick jag till skolan och bråkade med Lennart, fast han ville inte lyssna så då tog han chansen och använde klassens hat mot mig. Smart va! Lite flashbacks där ju, från sjuan och Karolina, eller från åttan och Thomas. Han trodde att jag skämdes över mig själv sen, men det gjorde jag inte. Jag skämdes över honom. Om han är en specialpedagog så är Tina en bra människa.

Äsch, äsch, äsch, äsch, äsch, äsch

Jag ska till psklgn nästa vecka, eller veckan efter. Det blir inte bra, det vet jag. Men det spelar ingen roll längre. Jag lyssnar på Blödare hela tiden, med Mattias Alkberg. 21 gånger på två dagar. Han är inte bra. Han låter som Markus Krunegård och Thomas Di Leva och Markus låter också som Thomas fast bara lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.