lördag 9 januari 2010

Varför är det inte svart

Det blir aldrig svart i mitt rum. Utanför fönstret står gatlyktorna tända och gardinerna är nästan genomskinliga. Därför har jag svårt att sova.


Idag eller.. igår så hyrde jag The Wrestler, Sånger från andra våningen och Burtons version av Sweeny Todd så nu ska jag betygsätta lite här.
The Wrestler var fin och sorglig, inte alls överskattad, 4 av 5. Sånger från andra våningen var smart och ärlig, 5 av 5. Sweeny har jag inte sett än.

Och nu har jag köpt julklappar och lite annat. Bland annat äckelboken som jag ska försöka läsa en gång för alla, och ett konstigt spel.
Men även lite fina filmer! När jag har sett Kikis Expressbud och Porco Rosso så har jag bara en film kvar, sen har jag faktiskt sett alla Miyazakis filmer. Bara så ni vet..

Klicka på bilden så får ni en länk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.