söndag 31 januari 2010

Längtan skala 3:1

Igår sov jag hos Caroline, det var skönt. Fast kallt. Först gick vi till Bilema och någon stannade bilen och sa att jag tappat min vante. Sen gick vi in och träffade en massa stirriga människor. När vi var hemma så skulle vi äta, men då ringde jag till Andreas och så pratade vi i mer än en timme så min mat blev kall. Han pratade fint och norrländskt, inte alls som jag trodde. För jag trodde inte att han skulle låta så manlig. Han lät lite som Persbrandt, "Hej Alice" haha.
Vi måste verkligen åka till Stockholm på klassresan, fast Kajsa ville träffas i Göteborg och då går ju inte det. Men jag tycker att det känns konstigt att åka till Göteborg nu ändå.

Nu har jag valt gymnasium. Carl Adolph Agardh, media med film som första val och samhällskunskap med internationell politik som andra val. Mitt tredje val är ljud och bild skolan i Lund och mitt fjärde val är 4:ans gymnasium i Malmö. Jag vill verkligen inte gå där. Men en stor del av mig vill inte gå på Carl Adolph heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.