lördag 23 januari 2010

I don't even drink

Jag har haft en konstig helg. I fredags skulle vi till RFSL på deras ungdomscafé. Men jag förstörde allting och hatade mig själv, sen förstod jag inte varför och då hatade jag alla andra istället. Dagen i Malmö avslutades med att en väldigt mystisk, sliten och ljushårig man sexflörtade med mig och två andra tjejer. Då blev jag ännu argare. Så kan det gå.

Jag ska sitta i baren på Depeche Mode också, i baren, i baren i baren jag vill inte sitta i baren jag vill sitta ute bland alla andra människor. Jag vill sitta bland svett och kyla, tårar och skratt, män och kvinnor, syntare och före detta syntare, jag vill vara en i publiken! Inte en i baren. Jag kommer säkert inte träffa honom heller.

Men idag var jag på Carl Adolph Agardh och nu har jag bestämt mig för att gå där. Antagligen på media, film. Men jag vet att jag kommer att bli väldigt ensam där, jag har ingenting där att göra egentligen. Jag kommer att få problem med uppgifterna också. Men det värsta är människorna, för det är bra människor och jag är ingen bra människa. Jag hatar att vara trevlig, skaka händer och le är helt enkelt inte min grej. Varje gång jag går förbi någon i korridoren så gör det ont i mig, jag kommer inte att klara av det. Men jag blir tvungen så nu ska jag sova istället, hej då.

..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.