onsdag 13 januari 2010

Måla tystnaden svart


du var i en dröm i natt, och allt var kaos utöver det.

Jag drömde att jag åkte på klassresa till Göteborg med min klass, och när vi var på stationen så skulle vi samlas i en ring vid spåret. Men när jag tittade bort mot ingången till centralen så såg jag någon som jag kände igen, och jag sprang och ropade och grät och skrattade och kramade och gick tillbaka till klassen och bröt ihop på marken så att alla blev obekväma. Sen sprang jag iväg och skulle dö men jag vaknade nog då.

Idag gick jag till doktorn för första gången. Jag gav allting jag hade men fick ingenting tillbaka.
Efter det gick jag till skolan och sa förlåt till Tina. Hon blev rädd. Hon fällde en tår. Hon kramade mig, jag kramade inte tillbaka. Jag ska gå dit snart, inte till henne, till de andra. Men jag vill bara ha en sak och jag tror att jag gör vad som helst för att få det nu, uppenbarligen.
Men tänk vad pinsamt det blir sen. Fast det är nog så det ska vara.

Jag har sett många filmer på sista tiden också. Jag har sett Gudfadern igår och Palindromes idag. Jag älskar nog Todd Solondz, han är verkligen speciell. Och gudfadern var perfekt såklart. Jag ska sova nu och vakna mitt i natten och somna på morgonen och vakna klockan tio och vara ledsen och gå till skolan ändå med bölder i ansiktet. JAG HAR VARIT SÅ JÄVLA ÄCKLIG HELA VECKAN! Fattar ni hur äcklig, jag är jätteledsen jag vet inte vad jag ska göra herrejävlar jävla skit fan helvete jag tar snart en osthyvel och hyvlar av ansiktet.
hel-vete. häll vete. Jag hatar min näsa mer än jag hatar när folk säger bögbögbögnegernegernegerdanskarärocksåblattaregentligen
Jag ska sluta vara så ytlig men jag är inte ytlig alls, jag ser inte hur folk ser ut när jag tittar, jag ser antingen perfektion eller ingenting tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.