tisdag 19 januari 2010

II

Alla borde se Palindromes.

Jag har en massa läxor.
Jag borde träna.
Jag ska äta om en timme och några minuter.

Jag tror att man går upp i vikt av vitaminer.
Jag väntar telefonsamtal som jag egentligen inte vill ha.
Jag ska snart gå till skolan på gymnasieinfo.
Jag ska gå en lång omväg hem.
Alla vägar hem är omvägar.
Det finns inga ord.
Texten stämmer men bara i mina tankar.
Jag tycker inte om människor längre.

Jag tror att jag är någon men jag är ingen alls.

Det är så många här som aldrig sagt nej
Och som aldrig kommer få en chans
Så många här som aldrig såg mig
Och jag vet att jag haft tur som få
Så många här som ville ha dig
Men vi kände samma sak
Vi känner alltid samma sak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.