måndag 1 februari 2010

DESSA DAR ÄR INTE GJORDA FÖR MIG

Som ni ser på veckans film och veckans musik och allting annat på bloggen, så är mitt liv ganska rörigt just nu! Jag vet inte varför. Men jag lovar att när våren kommer tillbaka så gör jag också det. Jag tror att jag kan hålla det löftet, jag var bara inte gjord för dessa dar.

Då får vi väl bara hoppas att jag hinner fixa skolan igen. Men det ordnar sig, det måste det göra. Det ska det göra. Berny säger att hon har emotionell cancer.. Men alltså, struntsamma.

Nu fick jag ett samtal som fick mig att ångra allting för jag hatar att missa skolan. Jag gör verkligen det. Men jag hatar att vara i skolan också, jag kan inte förstå hur man kan gå dit varje dag utan att bli sjuk i huvudet, hur man kan bo i höör varje dag utan att bli sjuk i huvudet, hur man kan leva med samma äckliga människor, rasister, köttätare. Ja jag kan inte acceptera att man äter kött, för tänk efter lite? Hur kan du säga någonting annat om du inte erkänner här och nu med handen på hjärtat inför alla gudar i hela världen, att du är en psykopat och en mördare. För det är man ju när man äter kött medvetet och frivilligt. Men det är så jävla normalt för vi har ätit kött sedan vi hade hår över hela kroppen, så vi ska sluta utvecklas nu eller vadå? Folk med patetiska argument som det där är bakåtsträvare. Ingen gillar bakåtsträvare så varför äter ni då kött? Jag kan inte säga vi längre för jag räknar inte ens in mig själv bland människor. Jag är ett djur. Och det är jag fan stolt över också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.