fredag 12 februari 2010

Jag vill inte gå i mina skor.

Nämen hej. Idag var det inte normalt i skolan, eller det var skitkonstigt. Men strunt semla det var bara på grund av alla hjärtans dag blabla. Köp kärleksmums, nä jag är vegan osv.

Men efter skolan åkte jag och Bea till Lund där vi träffade Emma! Vi gick till We love music och jag hittade inte Ingenting eller Anttila och jag glömde att jag skulle köpa The Smiths eller Elliot smith, så jag köpte en skiva med Bright Eyes istället. Fast jag hittade en massa fina med The Birthday Party och Nick Cave som inte var överdrivet dyra. Jag ska nog köpa dem nästa gång.

Efter det gick vi till Hemmakväll för att lämna mina filmer. Jag hade lovat att inte hyra fler filmer men det löftet tappades bort på vägen för jag hyrde fem till! Nu ska jag skriva vilka. Tracey som handlar om en tjej som går åt helvete. The Strangers som är en rysare om.. främlingar. Broken Flowers som är en film av Jim Jarmusch. 21 grams som handlar om döden, och Candy som handlar om en kille (Heath Ledger) som är heroinist och Candy som blir kär i honom, eller jag tror det men jag har ingen aning. Det var allt, nu har jag snart hyrt alla bra filmer från den billiga sidan på Hemmakväll, synd. Men då tar jag en ny butik. Herrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.