torsdag 4 februari 2010

Look ugly in a photograph

Jag blir så jävla arg när jag tittar på gamla bilder, okej det vet väl alla redan men alltså fyfan. Har ni tänkt på att jag inte hade dubbelhaka innan? Inte ens lite. Mitt ansikte var nästan fettfritt. Och jag var inte bredaxlad alls, det ser man. Mina armar var sådär tunna så att armbanden ramlade av hela tiden och mina händer var inte stora och feta som nu. Min underkropp ska vi inte ens tala om, men fattar ni hur små tröjor jag hade eller?! Jag måste för i helvete ha varit pytteliten med tanke på att jag hade 32/34 eller xs i allting. Jag kunde ju ha barnkläder och nu, NU är jag förstörd. Jag kan inte ha några kläder alls, och jag kan inte ens ta bilder på mig själv längre. Det ska inte vara såhär, det ska verkligen inte vara såhär. Jag ska ordna det här. Ja. Jag ska ordna det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.