onsdag 17 februari 2010

Sömnen

Vi hade prov och redovisning idag, och jag hade prov efter skolan också men jag gick inte till skolan. För jag åkte till Eslöv och gick till ett ställe för folk med problem. Till coop extra. Där var det en kille på kanske 25-28 år med långt ljust skägg med hårband, långt hår, och stirriga ögon. Han stirrade på mig och tittade med väsande ormögon en sista gång innan han gick därifrån. Jag tittade dystert och uppgivet tillbaka.

Nej jag tänker inte berätta om mötet för det var idiotiskt och fult. Vi lekte en lek som hette 100 frågor och jag insåg hur dålig jag är. MEN JAG SKA FÅ SÖMNTABLETTER!!!! Det gör mig glad i själen. För då kan jag börja lite lätt "oj, jaha, en om dagen okej spännande" och sen kan jag fortsätta med jättestarka dödstabletter hundra om dagen tills jag dör. Eller ja, nu överdrev jag lite där men det jag försöker säga är att hon föreslog ett möte med doktorn så att jag kan få tabletter och hon var positiv till medicinering och sa inte ens någonting om att det var ett sista alternativ, haha!

Problemet är att jag antagligen inte kommer prata med henne fler gånger, utan någon annan. Jag gillade inte henne men jag vet att jag inte kommer att gilla de andra hemska människorna som gick runt där, och männen verkade väl bättre men jag vågar inte tala med någon som är bättre och manlig. Tina måste förresten vara en väldigt ensam människa förutom hennes familj då. Men nog om det, adjö.

Och förresten så körde jag förbi Jesper och hans vän på väg hem. Jag tror att det var han, men jag tror inte att han såg mig som tur är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.