måndag 15 februari 2010

Reevolution

Ok, nu tycker jag faktiskt att folk borde lugna ner sig. Jag kan inte ens gå till skolan utan att göra folk skitarga. Idag blev jag sammanfattningsvis beskylld för att vara en äcklig vägg. Korna måste mjölkas annars sprängs de, ehehe. Och dessutom ska jag SLUTA HÅLLA PÅ med vadå? Jag vet inte. Men kort sagt så kan ni faktiskt dra åt helvete.

En ananas nyhet är att jag måste gå på siesta. Jag hatar siesta, jag har alltid svurit på att aldrig gå dit. Men nu måste jag det eftersom att Ingenting, Mattias Alkberg och faktiskt även Thåström kommer dit. Det är väl tre bra anledningar? Det måste det vara med tanke på att jag vet att Kalle och hela hans familj bestående av hans syster, hela skolan och monse och kristina och hela eslöv och rossi och alla hon känner det vill säga hela världen plus hela sätofta och musikskolan ska dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.