tisdag 2 februari 2010

-

Jag är så jävla arg, men jag ska sova ändå för jag orkar inte känna längre. Jag ska bara gå till skolan och göra allting som vanligt, så får vi ser hur det går, om det går. Jag kan inte ens svara längre så vad ska jag göra. Jag orkar inte fråga mer. "Någon gång i Februari" för jag vet väl inte vad som menas med akut, det finns väl för i helvete folk som behöver allting mer än mig så varför ska jag vara akut. Så jag svarade inte. Nu får jag ingen skithjälp och det ville jag inte ha heller ändå. Jag klarar mig själv, jag bryr mig inte om sådant. Adjö.

Allting är helt fel, felaktig, felvänt, malplacerat. Alla har kors runt halsen också. Vet inte ens varför. Frågar inte. Tycker fan inte om Placebo, blir äcklad. Kanske för att livet var så äckligt när jag lyssnade på dem. Livet blir konstigt och äckligt när jag inte äter, kanske konstigt realistiskt men det vet jag inte. Det är ganska skönt ändå. Soulmates never die, vad tänkte han när han skrev det. Han och Jocke har säkert bildat maskopi. It won't hurt when the killing is done by a friend.

Vet inte vad jag tror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.