onsdag 3 februari 2010

Middle of the riddle

Varför inte en liten uppdatering? Jag gick till skolan, behövde inte göra provet, gick hem. När det blev mörkt så tog jag min vän och gick ut i snön för att hitta en bra plats att avsluta allting på. Det luktade ruttet och jag gick förbi en svart hund som tittade misstänksamt på mig. Hundens man tittade ännu mer. Eftersom att hunden och mannen tog stigen som jag ville ta så fick jag gå till en annan skog, där hade ingen gått innan så jag drunknade nästan i snön. Jag begravde honom och la ner lite lycka och ånger i graven. Sen gick jag en omväg hem genom skogen och träffade hundmannen igen. Det fick mig att tänka på Alphaville, middle of the riddle. "and the little black dog, here it comes again." De hade gjort en bra stig till mig så jag slapp nästan drunkna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.